Presentación de «Porta para o exterior» documental sobre o futuro do galego

Escuela de Finanzas abre as súas portas á presentación do documental «Porta para o exterior». O filme é un percorrido a través da testemuña de 70 persoas que amosan por qué viven a língua dunha maneira alternativa. O reintegracionismo, é un movemento lingüístico e cultural cuxas raíces atópanse nos membros históricos do galeguismo de finais do século XIX e XX e cuxo patrimonio abarca un territorio de máis de 250 millóns de falantes.

Presentado polos propios autores, Sabela Fernández e José Ramom Pichel, invítannos simplemente a afinar os oídos e deixarnos mecer polo sentido musical da língua.

A través deste acto, Escuela de Finanzas quere seguir amosándose como centro de cultura, aberta a toda iniciativa ou inquedanza de vangarda.

Lugar: Campus de Excelencia. Avda. Salvador de Madariaga, 50 – Oleiros (A Coruña)
Día: 15 de junio
Hora: 19.00